Thursday, November 5, 2009

lepas 1 paper..

semalam tido tak lena. nightmare. dah la susah nak tido. 2 jam guling2 baru leh tido. dah tido pulak. tak lena. pejam mata nampak nombor. mengigau macam2 nombor. macam2 formula. p^phi(n) congruent to 1 modulo n. (p-1)! congruent to -1 modulo n. dan macam2 lagi formula yang tak penah nampak.

tetiba terjaga. bilik cerah. jam dah pukul 4 am. baru sejam aku tido. cuba pejam mata balik. nampak nombor lagi. memang mimpi ngeri. aku bangun tutup lampu. dalam hati mengomel2. "dila ni kalo ye pun nak tido tutupla lampu dulu. kan sekarang aku tak bole tido".... then sampai subuh tak bole lelap. sebab nak lelap je nampak nombor. menggerunkan.

baring2 mengelamun. nak study tak bole. macam2 aku fikir. otak bercelaru. sampaila 6am. aku bangun semayang subuh. dengan solat hajat sekali. mintak diterangkan hati nak jawap exam nanti.

breakfast roti ngan butter. kawan call. maybe nak kejutkan aku semayang kot. tapi aku dah bangun. dia pesan jangan lupa baca ayat penerang hati. thanks. aku dah hampir lupa semua tu.

alhamdulillah. selamat pegi dan balik untuk exam number theory. lepak2 kejap ni. jap lagi nak sambung study electronic pulak. paper esok pagi. wish me luck ;)

No comments: