Saturday, May 1, 2010

tak sangka dah masuk bulan may. count count, i will finished my practical in a fortnight's time. tak lama lagi dah. in the twinkling of an eye je. after broke the neck of my practical, i mean observation, no more thing to worry.

now i am alone at home. orang lain taktau ke mana. nita dan emi pergi training badminton dekat selayang mall. while the rest, i don't know where they go. mungkin pergi bersuka ria kot cuti-cuti macam ni. dan tak ajak aku. apehal la dorang ni kan?

tadi my mom called. dia tanya nak balik dengan apa. huha huha. aku taktau nak jawap apa. tak kisahlah balik dengan apa-apa pun. asalkan sampai rumah. jangan sampai kat tempat lain udah.

nak suruh abg am datang ambil, nanti rizal kata aku membelakangkan dia pulak. tapi kalau suruh rizal, nanti takut susah-susahkan dia pulak. tapi haritu dia dah cakap, dia nak datang jemput aku bawak balik kampung nanti. jangan suruh orang lain. hmm. segan la dengan mamat ni. coz aku pun dah banyak menyusahkan dia. sikit-sikit abg. sikit-sikit abg. aduh.. macam dah jadi tempat aku bergantung je.

sorry yer darling. selalu menyusahkan kamu. anyway. i tetap love u darling. hehe. walaupun kamu selalu mengungkit pasal rupa kamu yang tak hensem, tapi aku di sini tetap memandang mu hensem. mungkin segala kebaikan mu telah menutup segala kekurangan yang ada padamu. bagi aku, kamu sempurna! biarla apa orang lain nak kata pasal kita. sebab kamu selalu kata, kita tak sepadan lah, tu lah, ni lah.

yang penting, aku terima kamu seadanya. dan kamu menerima aku seadanya. janji kita ikhlas yer darling. sian kamu. walaupun hari ni hari pekerja, orang lain cuti. tapi kamu tetap bekerja. maklumla. darling kena kerja keras semasa bujang ni kan. sebab nanti dah kahwin kamu kena spend banyak masa untuk aku. itu kata darling lah kan. haritu darling cakap macam tu.

baiklah baiklah. aku pun tak suka menulis panjang-panjang. perut pun dah berkeroncong. jom lah kita sarapan dulu. (",)

No comments: