Saturday, April 23, 2011

coretan si buyung..

dalam hidup ni, aku cuma inginkan seorang lelaki yang mencintai aku sepenuh hatinya. yang meletakkan hanya akulah wanita di dalam hidupnya. i just want to be Number One and Only. dan dengan itu, lelaki itulah jugalah yang menjadi The One and Only di dalam hidup aku sampai mati.

aku adalah wanita yang sensitif, manja, ego dan bermacam-macam lagi, semuanya tidak bertempat. tetapi di sebalik kekurangan-kekurangan itu, terselit juga kelebihan yang aku fikir tiada di dalam diri wanita lain.

siapa-siapa yang pernah mendampingi aku akan tahu, aku jenis wanita yang kepingin attention too much. so, if u can give it to me, i will be with u. cara aku cakap ni macam orang single la pulak. haha. padahal aku ni adalah mak buyung yang bakal menjadi mother tak lama lagi.

my hubs? he really care bout me. pernah jugak sometimes dia gimme lack of attention. and i, frankly spoke to him that i need his attention a lot. i mean, as twice as usual. alhamdulillah, dia ok and change at sudden. i hope dia akan berterusan begitu. dan kalau dia lupa lagi, i will remind dia lagi. again and again.

aku ni memang jenis berterus terang. bukan dengan my hubs je. dengan bf dulu-dulu pun macam tu. aku fikir, bila aku sayang seseorang, aku berhak terima apa yang patut aku terima. dan aku berterus terang. even kadang-kadang cara aku nak berterus terang tu agak tak sesuai sikit. then, terpulang pada individu. kalau dia sayang aku, dia akan buat apa yang aku nak. kalau tak sayang so tak payah buat dan i will say good bye. hehe.

muka tak malu jugak aku ni. selalu mintak perhatian lebih-lebih. macamla princess. haha. tapi takpe. dengan suami takpe okey. lagipun suami takde lagi ejek-ejek pasal perangai aku ni. kalau ada sure aku akan punch his face again. macam pernah punch je sebelum ni? yup pernah je. aku kan jenis tangan laju.

tapi takpelah, aku tahu dia sayang aku so much. so takpela kan. punch pun sebab sayang.. hehe..

No comments: