Sunday, November 27, 2011

27.11.11

1. semalam start bagi nestum sikit2 kat rayqal. campur dalam susu dia. emm menakjubkan! rayqal sukaa sangat ngan susu+nestum tu. makin banyak pulak dia isap susu semalam. a very good boy!

2. dah bayar ptptn rm200 semalam. so, jumlah yang aku bayar setakat ni adalah rm400. sikit je kan? takpela, sikit-sikit dulu, nanti ada extra money boleh la bayar lebih.

3. dah dapat surat dari CIMB mengatakan loan dah masuk dalam sijil simpanan aku. kena bayar pendahuluan dulu sikit... rm157.79. nasib baik sikit je. hehe..

4. terkilan sebab tak sempat buat rayuan pertukaran ke negeri terengganu. nampak gayanya tahun depan aku masih kena berkhidmat di KL.. boringnya duduk jauh ngan suami.. takbest2..

5. emm tahun depan sekolah aku dah jadi sekolah 1 sesi. so, tahun depan aku kena g skolah pagi2. pukul 7 mesti dah kena keluar dari rumah. harap2 tak jem sangat..


No comments: