Wednesday, November 30, 2011

promote sikit.

ramai betul orang tegur saya chubby dan saya pun merasakan benda yang sama. bila saya tengok balik gambar-gambar lama, memang ketara betul bentuk badan saya dulu dan sekarang. gemuk.. bila saya tanya husband, dia kata tak gemuk, cuma berisi. sedap mata memandang katanya. dia suka badan saya sekarang ni.  thanks hub. nasib baik abang suka, kalau tak, tensionla ena..

tapi.. saya rasa macam takbest la body macam ni. susah saya nak kenakan semua jenis pakaian. semua pakaian lama yang fit-to-body saya takboleh pakai. so, saya decide untuk beli sepasang corset..

taraa...


Ambrace Body Shaping Bra..

Ambrace Body Shaping Girdle...

and Ambrace Body Shaping Corset...

Ambrace Body Shaping Set
 setelah mencuba set ini, seriusssss saya sukaaa sangat!! memang fix dan sesuai dengan bentuk badan saya. sebelum beli, risau jugak takut-takut tak muat ke. sebab yela, bukan senang nak beli set body shaping yang betul-betul kena dengan badan kita kan. memang berbaloi! rasa macam nak dapat 2 set lagi (tamaknyaa...!)

saya pun terus hubungi husband dan bagitau pasal benda ni. tak sabar rasanya nak tunjuk pada hub. mesti beliau suka :)




dalam kotak dia ada sertakan cara-cara untuk pakai benda-benda alah ni serta fungsi-fungsinya. cara nak jaga pun ada diberitahu :)







actually.. sebelum beli set ni saya dah beli Ambrace Body Shaping Corset. warna hitam juga. tapi malangnya tak muat dengan badan saya. sebab tu la senang je saya nak pilih saiz untuk belian kali kedua ni. oleh itu, if ada sesiapa yang berminat nak beli corset saya yang tak muat ni.. boleh la hubungi saya. saya jual separuh harga je. corset tu saya baru pakai sekali, pastu dah tak pakai sebab menyeksa badan sangat. size M. sekarang saya pakai size L...


rm50.. corset saja tau. tak termasuk girdle dan bra..

No comments: